Sunday, March 13, 2011

Senyuman yang meleret

Harini ntah kenapa aku rasa saanggat bosan. Pagi-pagi dah kena bangun awal pergi market. It's okay lah, tengok jugak dunia dari terperuk dalam rumah je macam orang kena kuarantin. Then, aku beli dompet baru yes yes, lama dah menanti.

Seharian ni pun aku duduk kat rumah tok aku ja. Tengok tv, makan, tengok tv. Itu rutin aku tiap kali cuti. Tak boleh nak buat apa dah. hhohoho. Petang tu jalan-jalan kejap ke ekspo. Dapat gak la beli jersi Malaysia, hah buang tebiat. Seriously im proud of it :P

Then, ada mamat mana ntah sanggatt COMEYH i mean really really really CUTE. :]
Yang bestnya dia berdiri sebelah aku ja hahaha. HENSEM! (gatai nohh :P)

Balik rumah terus ada semangat. Senyuman yang meleret.
Esok ada kenduri. That's it i guess. Daa~

No comments:

Post a Comment