Friday, September 16, 2011

Tak sedar

SPM dah makin dekat tapi aku masih belum sedar. Tolong bangunkan aku?

Tiap-tiap hari mak tegur suruh baca buku, aku baca la kejap then baca mukabuku pula (FYI, aku tak suka lagu tu). Memang la pi tusyen, tapi sedar tak minda aku ni suka jalan-jalan. Mula-mula memang dah focus gila-gila ni.. tapi then mulut pulak tak boleh duduk diam-diam.
Kat rumah pulak, macam tak sah tangan ni gatal nak login. Buka kejap je, bukan tengok lama-lama pun saja.

Emotion aku pulak tak membantu. Buat hilang mood ja, shit.

My 'brother' tu dah sambung pi UM, tak silap aku adalah kaitan dengan Chemistry ni. Aku nak juga jadi pandai macam dia, tapi Chemistry aku macam takda harapan ja. Biology boleh la kut tapi gred untuk Bio tu yang buat aku risau.
Insyaallah boleh kut huhu. Be strong tqh :')

Audrey Hepburn Complex

No comments:

Post a Comment